domingo, 6 de junio de 2010

THE END

Bé, em sembla que ja hem arribat al final d'aquest blog ja que ja hem acabat el curs. No vull posar punt i final definitivament ja que potser de tant en tant vaig actualitzant si trobu algun fet important sobre el que m'agradaria reflexionar.
Vull tancar fent un petit repàs sobre tot el quatrimestre, explicant el que més m'ha agradat i comentant una mica el meu propi treball.

Evidentment el que més m'ha agradat i m'ha aportat han estat les estades a les escoles, el fet de poder estar des del primer dia dins d'una aula, veure, encara que teniem poc temps, la feina feta pels alumnes, les diverses formes de treballar de les mestres i el funcionament general de l'escola, ha estat un luxe. Crec que ha estat el complement ideal a les classes teòriques que també han estat molt interessants.

La forma de plantejar les classes ha permès que nosaltres mateixes anéssim fent-les a la nostra mida. Gràcies a les exposicions sobre els dos llibres, hem pogut tractar infinitats de temes, a més d'una forma molt dinàmica i crec que molt més enriquidora que una classe totalment teòrica.

També ha influit molt la manera en que l'Anna ha plantejat les classes, ja que ens ha deixat dirigir-les a nosaltres mateixes, decidir, fins a un cert punt, com voliem fer-les i treballar els temes que a nosaltres més ens interessaven. D'aquesta forma, ens hem fet les classes nostres i pert tant, en el meu cas han estat molt motivadores.

En conclusió, ha estat una assignatura molt i molt completa on he vist que après i hem treballat molts continguts i conceptes d'una forma amena i diferent del que normalment estem acostumats. M'emporto moltes eines per poder-les aplicar en un futur, tant a la Universitat com més endavant com a futura mestra.


Gràcies :)

1 comentario:

  1. Si espro que tot el que u porteu, ho podeu anar aplicant al llarg dels anys

    ResponderEliminar